همانطور که میدانید در دنیای کسب و کار امروز، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نیاز حیاتی است، نه یک انتخاب. انتخاب بهترین نرم افزار CRM می تواند تأثیر مستقیمی بر فروش، رضایت مشتری و بهره وری تیم ها داشته باشد.
در این مقاله، ۱۳ نرم افزار CRM برتر ایران را بررسی می کنیم که کاربران رضایت بالایی از آن ها داشته اند، نه صرفاً به خاطر تبلیغات، بلکه به دلیل عملکرد واقعی شان.
رتبه 1: نرم افزار crm دیدار

نرم افزار crm دیدار
نرم افزار دیدار در دسته بندی بهترین نرم افزار crm در ایران قرار دارد. به کمک این نرم افزار می توانید اقداماتی نظیر گزارش گیری، برنامه ریزی برای تسک ها، واردکردن داده ها و… را به صورت خودکار انجام دهید. با اینکار میزان سود شما از کسب و کار افزایش یافته و خدمات مشتریان را نظارت کنید. در مطلب نقد و بررسی crm دیدار، اطلاعات بیشتری درباره این نرم افزار CRM به شما ارائه کرده ایم.
ویژگیها: رابط کاربری ساده، تمرکز بر فروش، مدیریت وظایف و یادآوریها، نقاط قوت: بسیار مناسب برای تیمهای فروش کوچک و متوسط.
آدرس وبسایت: didar.me
رتبه 2: نرم افزار crm پیام گستر

نرم افزار crm پیام گستر – top13
مجموعه پیام گستر با تولید ابزارها و ماژول های مختلف سی آر ام سعی بر آن دارد تا مدیران سازمان را در رفع مشکلات متعددی که در اثر پیچیدگی فرایندهای کاری به وجود می آید، یاری نماید. علاوه بر این هدف اصلی این مجموعه از ایجاد این نرم افزار کاربردی، رفع کاستی ها و پر کردن خلل های موجود در سیستم فروش و خدمات پشتیبانی با استفاده از به روز ترین فناوری های مرکز تماس و مدیریت مشتریان است.
ویژگیها: ماژولهای متنوع (پشتیبانی، فروش، بازاریابی، فاکتور)، اتوماسیون قوی، قابلیت سفارشیسازی بالا.
آدرس وبسایت: www.payamgostar.com
رتبه 3: نرم افزار crm دانا

نرم افزار crm دانا
در دانا پرداز اعتقاد بر این است که کسب و کار شما استحقاق این رو دارد که از بهترین نرم افزارها استفاده کند، نرم افزارهایی که موجب ساده تر شدن کارها و رشد سازمان شما بشود و از کار با اونها لذت ببرید. با این نگرش، سی ار ام دانا موفقیت خودش را در گرو موفقیت مشتریانش میداند و هدف اصلی اش تلاش برای موفقیت و راحتی مشتریان است.
ویژگیها: طراحی ماژولار، پشتیبانی عالی، داشبوردهای تحلیلی، امکانات فنی بالا و گزارشگیری دقیق.
آدرس وبسایت: https://danapardaz.com
رتبه 4: نرم افزار crm سرو

نرم افزار crm سرو
نرم افزار CRM سرو با ارائه قابلیت های متنوع و سهولت در استفاده، یکی از بهترین نرم افزارهای CRM فارسی (به ویژه برای کسب وکارهای کوچک و متوسط) محسوب می شود. این نرم افزار، حصولی از شرکت سرونو و زیرمجموعه همکاران سیستم است که ابزاری قدرتمند را برای مدیریت جامع ارتباط با مشتریان در اختیار شما قرار می دهد.
از ویژگی ها و قابلیت های CRM سرو : ارائه ابزار گزارش ساز تحلیلی، ارائه کارتابل کاربری، برخورداری از پرتال مشتریان، امکان مدیریت فرآیند فروش.
آدرس وبسایت: www.sarvcrm.com
رتبه 5: نرم افزار CRM پارس ویتایگر

نرم افزار CRM پارس ویتایگر
با استفاده از نرم افزار CRM می توانید بازاریابی هدفمند و شخصی سازی شده داشته و مشتریان جدیدی جذب نمایید. از این طریق شما می توانید قبل از درخواست مشتری نیازهای وی را پیش بینی نموده و با ارائه پیشنهاد های ویژه، او را شگفت زده و با بهبود خدمات پس از فروش، حس وفاداری را در او ایجاد کنید. علاوه بر موارد فوق می توانید با استفاده از گزارشات نرم افزار، نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود را شناسایی و مورد بازنگری قرار دهید و با خودکار سازی فرآیندهای کسب و کار، باعث افزایش راندمان پرسنل و افزایش فروش گردید.
ویژگیها: متنباز، سفارشیسازی بسیار بالا، قیمت مناسب، قابلیت توسعه زیاد.
وبسایت: parsvt.com
رتبه 6: نرم افزار crm جولیو

نرم افزار crm جولیو
نرم افزار CRM جولیو، راه حلی است برای مدیریت پیچیدگی های جذب و نگه داری مشتریان که با هدف افزایش درآمد کسب وکارها، توسعه یافته است. با جولیو ارتباطات خود را از تمام درگاه های ارتباطی پیگیری کنید و فروش قابل پیش بینی رقم بزنید.
ویژگی های نرم افزار سی ار ام جولیو: بازخوردپذیری: برای رفع مداوم نیازهای مشتریان، توسعهپذیری، برای بهبود و توسعه دائمی محصول، سادگی:
برای پرهیز از سردرگمی کاربران.
آدرس وبسایت: https://joolio.me/
رتبه 7: نرم افزار crm اوج ابری

نرم افزار crm اوج ابری
سال ۱۳۹۳ شرکت نرم افزاری آموت در راستای کمک به رشد کسب و کارها، تسهیل مدیریت و افزایش رضایت مشتریان، محصول سی ار ام اوج خلق شد. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، چالش سازمان ها با هزینه های بالا در تامین سرور، لزوم امنیت اطلاعات و نیاز به دسترسی بدون محدودیت، اوج ما ابری شد.
ویژگی های مهم نرم افزار CRM اوج ابری: ابرپایه بودن (Cloud-based)، مدیریت مشتریان و فروش، اتوماسیون بازاریابی، مدیریت وظایف و تیم فروش، داشبورد مدیریتی، امنیت و پشتیبانی.
آدرس وبسایت: https://owj.io/
رتبه 8: نرم افزار crm ایده آل

نرم افزار Crm ایده آل
یکی از بهترین نرم افزار های crm ایده آل است که این برنامه سی ار ام یک راهکار جامع و یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان است که به کسب وکارها کمک می کند تا فرآیندهای فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش و اتوماسیون اداری خود را به صورت متمرکز و مؤثر مدیریت کنند.
ویژگی های کلیدی نرم افزار CRM ایده آل: مدیریت سرنخ ها و فرصت های فروش، اتوماسیون اداری، باشگاه مشتریان، فروشگاه آنلاین، اپلیکیشن موبایل، گزارش ساز پیشرفته، یکپارچگی با سیستم های مالی، پشتیبانی و آموزش.
آدرس وبسایت: https://crm-ideal.com/
رتبه 9: نرم افزار crm کلید

نرم افزار crm کلید
لید یکی از برترین نرم افزار های CRM، مبتنی بر هوش مصنوعی و ابریست که برای افزایش مشتریان بالقوه، ارتباط ساده تر با مشتریان و بستن قرارداد های بیشتر طراحی شده تا بتواند خدمات منحصر به فردی را به مشتریانش ارائه دهد.
نرم افزار کلید با هوش مصنوعی ادغام شده تا تمامی کارمندان شرکت به سادگی و با بهره وری بیشتری کار کنند و حس رضایتمندی بیشتری را به مشتریانشون هدیه دهند.
ماموریت کلید کمک به تمامی شرکت ها برای پیشرفت روز افزون است، کلید نه تنها به بزرگ شدن خود بلکه اعتقاد دارد پرورش و رشد مشتریانش باعث موفقیت دو جانبه خواهد شد. گروه نرم افزاری کلید فقط در فرآیند نرم افزار های تخصصی مارکتینگ و فروش به شما کمک نمی کند بلکه در کنار مجموعه شما قرار می گیرد تا با ارائه راهکار ها و مشاوره های استراتژیک سیستم سازی تیم های خود را به درستی انجام دهید.
آدرس وبسایت: https://clead.ir/
رتبه 10: نرم افزار crm باستانی سافت

نرم افزار crm باستانی سافت
نرمافزار CRM باستانی سافت یک راهکار جامع و بومی برای مدیریت ارتباط با مشتری است که به صورت تخصصی برای کسب و کارهای ایرانی طراحی شده است. این نرمافزار با هدف بهینه سازی فرآیندهای فروش، بازاریابی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار میدهد.
ویژگی های کلیدی نرم افزار CRM باستانی سافت: پورتال مشتریان، اتصال به ووکامرس، اتصال به پیام رسان ها، ثبت گزارش صوتی، باشگاه مشتریان، اتصال به VoIP، اتصال به سرویس های ابری، فرم ساز داینامیک، اتصال به پنل پیامکی، اتصال به درگاه پرداخت.
آدرس وبسایت: https://bastanisoft.com
رتبه 11: نرم افزار CRM 24

نرم افزار crm 24
استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار سی آر ام) باعث ایجاد نظم و مدیریت زمان در تمام بخش های کسب و کار، عدم وابستگی به افراد و کارکنان و مانع از بین رفتن اطلاعات می شود. نرم افزار CRM با ایجاد پایگاه داده یکپارچه از اطلاعات و سوابق مشتریان باعث ایجاد تصویر روشن و بینش در فروش برای تصمیم گیری های آینده می شود که در نتیجه باعث رشد کسب و کار شما می شود.
در CRM24 با ارائه بهترین نرم افزارهای مدیریتی در کلاس جهانی به عنوان یک شرکت فناور در ایران انجام میشود و مسیری ایمن و مطمئن را برای کسب وکارهای ایرانی فراهم میکند. CRM24 نه فقط یک نرم افزار بلکه یک راهکار و تفکر برای پیشرفت شما در کسب و کار خواهد بود . تحقق حداکثر رضایت و خشنودی شما کاربران گرامی با امکان شخصی سازی نرم افزار و امکانات گسترده نوید پیاده سازی تمامی خواسته های شما همسفران عزیز می باشد.
آدرس وبسایت: https://crm24.io
رتبه 12: نرم افزار crm روش

نرم افزار crm روش
نرم افزار CRM روش (یکی از بهترین نرم افزار های سی آر ام) محصولی از شرکت فارسیکام، یک راهکار جامع و بومی برای مدیریت ارتباط با مشتریان است که به کسب وکارها کمک می کند تا فرآیندهای فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش و اتوماسیون اداری خود را به صورت متمرکز و مؤثر مدیریت کنند.
ویژگی های کلیدی نرم افزار CRM روش: مدیریت گردش کار، فرم ساز پیشرفته، ارسال فاکتور به سامانه مودیان، نسخه ابری، دموی رایگان، خرید آنلاین و تحویل آنی.
آدرس وبسایت: https://raveshcrm.com
رتبه 13: نرم افزار crm الماس

نرم افزار crm الماس
نرم افزار CRM الماس یکی از بهترین نرم افزارهای سی آر ام گروه مهندسی رکاما می باشد که در جهت رشد کسب و کارها و افزایش فروش آن ها تولید و توسعه یافته است. به جرأت می توان گفت نرم افزار الماس، نقش نایب رئیس را در شرکت ها ایفا می کند. مدیران می توانند با استقرار این نرم افزار در کسب وکار خود با خیال آسوده امور و کارها را بین کارمندان به اشتراک بگذارند.
آدرس وبسایت: https://almascrm.com
مقایسه ۱۳ نرم افزار برتر crm در ایران، نقاط قوت و ضعف هرکدام را بشناسید!
رتبه | نام نرمافزار | نقاط قوت | مناسب برای | ویژگی شاخص |
---|---|---|---|---|
1 | CRM دیدار | رابط کاربری ساده، آموزش کامل، پشتیبانی قوی | کسبوکارهای کوچک تا متوسط | اتوماسیون فروش و پیگیری هوشمند |
2 | پیام گستر | امکانات گسترده، مناسب سازمانهای بزرگ | شرکتهای متوسط تا بزرگ | مدیریت جامع ارتباط با مشتری |
3 | دانا | پوشش کامل واحد فروش و خدمات | شرکتهای در حال رشد | یکپارچگی با ERP |
4 | سرو | بومی، سبک، ساده برای استارتاپها | کسبوکارهای نوپا | قیمت مناسب + رابط ساده |
5 | پارس ویتایگر | متن باز، قابل توسعه، مقرونبهصرفه | کسبوکارهای فنی و فناوری | امکان شخصیسازی بالا |
6 | جولیو | طراحی خاص، امکانات ماژولار | کسبوکارهای متوسط | ماژول بازاریابی حرفهای |
7 | اوج ابری | پلتفرم ابری، امنیت اطلاعات، مقیاسپذیری | شرکتهای چند شعبهای | دسترسی در هر مکان |
8 | ایده آل | اتوماسیون فروش، یادآوری تماسها | فروشگاهها و خدمات | کاربری آسان و آموزشپذیری سریع |
9 | کلید | مدیریت سرنخها، سیستمهای پیامرسان | کسبوکارهای خدماتی | پشتیبانی از چند کانال ارتباطی |
10 | باستانی سافت | بومیسازی کامل، پشتیبانی حرفهای | سازمانهای دولتی و خصوصی | سفارشیسازی فرمها |
11 | CRM 24 | تحت وب، نسخه رایگان آزمایشی | شرکتهای در حال توسعه | قابلیت استفاده بدون نصب |
12 | روش | ارسال فاکتور به سامانه مودیان، فرمساز | فروشندگان و شرکتهای فروش محور | پشتیبانی مالیاتی و خدمات ابری |
13 | الماس | ویژگیهای کامل فروش و خدمات پس از فروش | کسبوکارهای کوچک تا متوسط | مقرونبهصرفه و ساده |
در پایان به این نکات کلیدی برای انتخاب بهترین نرم افزار crm دقت کنید:
- متناسب بودن با نیاز کسب وکار شما: نرم افزار CRM باید با اندازه، ساختار و نوع فعالیت کسب وکار شما همخوانی داشته باشد.
- پشتیبانی و آموزش مؤثر: انتخاب نرم افزاری که تیم پشتیبانی پاسخگو و محتوای آموزشی جامع (ویدیو، راهنما، وبینار) دارد، بسیار مهم است.
- قابلیت یکپارچه سازی و توسعه: نرم افزار CRM باید قابلیت اتصال با ابزارهای دیگر مثل نرم افزارهای حسابداری، سایت فروشگاهی، ابزارهای پیام رسان یا سامانه های مالیاتی را داشته باشد.
آخرین نظرات